Meniu Închide

Blog

Beneficiile somierei reglabile

Distribuie acum:

Atunci când lucrezi din greu şi corpul tău lucrează din greu. Iar în momentul când te pui în pat să dormi, cel mai mult îți dorești să ai parte de un somn odihnitor, trezindu-te în cea mai bună versiune a ta. Am să enumăr mai jos principalele beneficii ale somierelor ajustabile.

Dacă îți place să urmărești serialul tău preferat sau să citești o carte înainte să dormi, poți să folosești o somieră ajustabilă în favoarea ta pentru a spori confortul. Poți să îți ajustezi poziția patului ca să îți țină partea de sus a corpului ridicată și chiar să îți ridici puțin picioarele pentru a reduce din presiunea aplicată în zona lombară.
Poziția în pat cu partea de sus a corpului ridicată te ajută să stai cu gâtul și umerii relaxați și nu trebuie să te mai încurci cu o grămadă de perne.

Adormi mult mai repede

Distribuie acum:

Somieră sau placă de PAL?

Distribuie acum:

Dacă ai ajuns aici înseamnă că și tu ți-ai pus întrebarea: Ce să aleg între o somieră și o placă de PAL? Răspunsul evident este o somieră, iar în următoarele rânduri voi argumenta această alegere.

De ce este mai bună o somieră ca o placă de PAL

Ținând cont de instinct, la prima vedere, am fi tentați sa alegem o placă de PAL. Însă trebuie luate în considerare mai multe aspecte. O mare parte din viață o petrecem dormind, mai exact o treime, așa că trebuie sa ținem cont că trebuie să ne odihnim cât mai eficient posibil. Iar odihna din timpul somnului este direct proporțională cu calitatea patului.

În primul rând, o somieră oferă o aerisire corectă a saltelei și a întregului ansamblu al patului. Salteaua are parte de o aerisire corespunzătoare, putem spune că poate să respire tot timpul și nu vei fi nevoit să o aerisești tu din când în când. Astfel se evită apariția mucegaiului, un inconvenient pentru care producătorii nu acordă garanție pentru saltele.

Distribuie acum:

De ce e important să dormi pe paturi de calitate

Distribuie acum:

Petrecem o mare parte a vieții noastre dormind, o treime din viață mai exact. Așa că pentru a asigura un somn cât mai odihnitor și o calitate a vieții cât mai ridicată, e mai mult decât evident  trebuie  dormim într-un pat de calitateDin păcate, un procent foarte mare de oameni ignoră acest aspect.

Memorie mai bună

Investiția într-un pat de calitate poate spori semnificativ calitatea somnului. Un somn calitativ pe timpul nopții influențează capacitatea de învățare, studiere și capacitatea de a memora. Foarte mulți oameni consideră activitatea creierului că fiind inactivă în timpul somnului, când de fapt este total opus. În timpul somnului are loc procesul de consolidare și anume transferul de informație nouă și alte lucuri pe care creierul le-a captat pe timpul zilei, către alte părți ale creierului.

Un somn potrivit ajută de asemenea la nașterea de noi idei și concepte. Dacă dormi într-un pat în care petreci mai multe ore în care îți cauți poziția potrivită decât să dormi, creierul nu va putea procesa informație nouă. Investiția într-un pat de calitate este o investiție de durată și te va salva de o grămadă de lucruri nedorite.

Creativitate

Distribuie acum:

Câteva lucruri despre somiere bine de știut

Somieră Electrică Medicală RES2 - Dimensiune la cerere 1
Distribuie acum:

Ți s-a întâmplat cu sigurantă să dormi mult mai bine la alți prieteni acasă sau într-o cameră de hotel decât în propriul dormitor. În medie, în decursul vieții, un om doarme o treime din viață și marea majoritate în propriul pat, așa că un factor extrem de important e alegerea unei somiere potrivite și calitative.

E integrată în cadrul patului și sub saltea, din acest motiv pare că este invizibilă însă are un efect aspura calității somnului la fel de important  salteaua. Poți avea calitatea unui somn dintr-un hotel de 5 stele chiar la ține acasă alegând somiera potrivită. Câteva lucruri de ținut cont în alegerea unei somiere:

Distribuie acum:

Sfaturi care te ajută să adormi mai ușor

Distribuie acum:

Dacă scopul dumneavoastră este să vă odihniți mai bine și de a vă îmbunătăți cât mai repede calitatea somnului, atunci haideți să aruncăm o privire mai atentă la ceea ce puteți face!

Crearea unui program fix de somn

Ritmul circadian al organismului este cel care ne spune când este vremea să dormim sau să ne trezim, funcționează ca un circuit și se aliniază cu apusul și răsăritul soarelui. De aceea este indicat ca programul de somn să coincindă cât de mult posibil cu acest ceas biologic al organismului uman.

În cazul în care aveți un somn neregulat, prima etapă în crearea unui program de somn este să vă puneți alarma și să vă treziți la aceeași oră a dimineții pentru o perioadă de câteva zile, până la câteva săptămani, perioadă în care ceasul biologic se va regla automat. Este posibil că după această perioadă să nici nu mai aveți nevoie de alarmă pentru a vă trezi.

Dormitorul trebuie folosit doar pentru odihnă

Distribuie acum: